Örsk int

JAG ÄR SÅ TRÖTT, JAG VILL INTEEEEEEE ÅKA TILL SKOLAAAAAAAAAN. DUMMMAAAAAA!
Alarmet ringde på fan alla jävla klockor imorse vid sju tiden, då var det ju inte så kul men jag fick ju se julkalendern iallafall, den kanske är hur bra som helst i år? :o¨
Tvingade J-boi att göra kaffe sen masade jag mig upp till soffa och tog en lussebulle, kollade på The voice och mös lite.
När jag hade som mest kul och det var jättekul på the voice, då... då kommer det någon och ska spela ps3! Men jag ska väl inte klaga, han kokade ju iallafall kaffe.
Gud så jag babblar.
Kan ju berätta att Denise höll mig sällskap igår, skitmysigt. Vi var ner till skolan en sväng (JAG BLEV KLAR MED MATTE A IGÅR, WEHO!) efter det så åkte vi hem och drack kaffe å gjorde lite gräddkola. Vid tiotiden kom Ida över en sväng, då blev sista kaffeslurpen uppdrucken.
Nej men nu ska jag borsta tänderna och dra ner till skolan!
Hejsvejs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort