"Tänk att den här kyklingen sprang på en äng för någon vecka sedan"...

Lite för dumt citat av Ewelina, men det ploppa bara upp när jag stod och gjorde mat till Denise för någon dag sen

Hej och godmorgon iallafall! :)
Det var meningen att jag skulle till skolan egentligen men kom inte upp ur sängen imorse, DET GICK INTE!
+ att jag har så konstigt, äckligt ont i halsen, inte så att det gör hur ont som helst men det känns skitwierd, värker lixom också går det upp till örat, koonstigt!
Tror ändå att det blir mer plugg gjort hemma än i skolan idag så det är väl lika bra.
Har ingenting alls vettigt på hjärnan så det får bli en bild och så kanske jag återkommer sen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort